Kandungan artikel
TeknafPembuat pengubah jenis kering S11,

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %) ia patut diizolasi sebelum digunakan,TeknafPengubah elektrik, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl,TeknafItem inspeksi pengubah jenis kering, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

TeknafPembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Kebocoran minyak di flange looper

OrleansTherefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Untuk lebih, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.


TeknafPengubah YuxiEksport terus meningkat



Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Honesty is the foundationPerjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Pembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

TeknafJika volum pengubah kuasa terlalu kecil pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Penukar jenis kering

  • New OrleansJembatan naik bimbit hidraulikApa perkara yang perlu diberi perhatian dalam pengeluaran

    New OrleansJembatan naik bimbit hidraulikApa perkara yang perlu diberi perhatian dalam pengeluaran

  • PerugiaJembatan naik hidraulik bergerakSyarikat perlu mempertimbangkan keseimbangan kepentingan

    PerugiaJembatan naik hidraulik bergerakSyarikat perlu mempertimbangkan keseimbangan kepentingan

  • PerugiaPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriLangkah berjaga-jaga dan petua penggun

    PerugiaPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriLangkah berjaga-jaga dan petua penggun

  • PerugiaPemulihan ketinggian tinggiMenjadi asas untuk pengembangan perusahaan industri berat

    PerugiaPemulihan ketinggian tinggiMenjadi asas untuk pengembangan perusahaan industri berat

  • EsfahanPengetahuan asas pengubah kuasaPerlu dilancarkan secara berperingkat

    EsfahanPengetahuan asas pengubah kuasaPerlu dilancarkan secara berperingkat

  • ManhattanPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa isyarat baru yang dikeluarkan

    ManhattanPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa isyarat baru yang dikeluarkan

  • ManhattanJembatan naik bimbit hidraulikManfaat aplikasi gesper pemasangan

    ManhattanJembatan naik bimbit hidraulikManfaat aplikasi gesper pemasangan

  • ProvdivJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiCiri industri

    ProvdivJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiCiri industri

  • segera:Peringatan: Maklumat TeknafPengubah YuxiEksport terus meningkat memberi anda TeknafPengubah YuxiEksport terus meningkat oleh syarikat kami, perkhidmatan TeknafPengubah YuxiEksport terus meningkat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TeknafPengubah YuxiEksport terus meningkat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TeknafPengubah YuxiEksport terus meningkat. TeknafPengubah YuxiEksport terus meningkat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TeknafPengubah YuxiEksport terus meningkat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!